Hey New Life

 
Då är flyttprocessen äntligen totalt genomförd och jag har landat i Göteborg, kommit i ordning på mitt rum och till och med börjat på skolan.
 
Har som vanligt inte vart så duktig på att uppdatera bloggen, hehe, så är det. 
 
Hur som helst, det har varit väldigt mycket styr med allt och det har vart mycket stress med allt detta här men nu känner jag äntligen att jag har börjat hitta lite rutiner och att allt det viktigaste är på platts.
 
Är faktiskt väldigt nöjd med mitt nya rum här i Göteborg. Jag lägger upp lite bilder här så att ni får se: 
 
 
 
 
 
 
Jag har faktiskt jobbar ganska hårt på inredningen här och är som sagt väldigt nöjd med resultatet :) 
 
I tillägg ligger detta fina rummet också på en gata som jag gillar och som ligger väldigt sentralt, så det blir en bra platts att bo under studierna. 
Ligger i en större lägenhet där en liten familj bor, de är också jättesöta och har en fin katt så jag trivs väldigt bra.
 
Jag har också hittat en ny Yoga studio.
 
http://www.ashtanga.se/
 
De är fokuserade bara på Ashtanga yoga vilket är den typen av Yoga som jag håller på med så det passar perfekt, jag tycker också att läraren är riktigt bra och är säker på att jag kommer att gå där mycket!
 
 
Även skolan känns bra - vi började denna veckan men har bara haft introduktionsövningar så långt för att lära känna varandra, skolan och lära alla namn. Vi är 28 personer i klassen så det är några nya namn att lära, det vekar som en skön klass så långt med trevligt folk. 
 
Men måste erkänna att jag har varit ordentligt slutkörd efter varje dag även om vi inte har gjort något ansträngande - har ju faktiskt varit ledig i 2,5 månader fram till nu och har inte studerat på säkert 6 år så är inte van att sitta och lyssna hela dagen på det sättet. 
Vi gick bara mån, tis och onsdag sen har de vart lediga dagar och framöver hr vi 2-4 föreläsningar i veckan.
Jag gillar att  det är så stort rum för egen planering eftersom det ger mig goda möjligheter att yoga på morgonen :) 
 
Har ockå så god tur att några av mina goda vänner redan bor i Stan, har träffat både Annika, Felicia, Jenny och Mea litegrann. Så det har också varit mysigt. 
 
I like Göteborg! <3 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0