En månad i Göteborg

Då har det gått cirka en månad sen jag kom tillbaka till Sverige nu. Första kursen i skolan är avklarad, vi hade tenta på fredag och det var inte så jättesvårt. Känner mig ganska säker på att jag blev godkännd.
Ämnet vr Projektkunskap - en ganska enkel kurs som var relativt logisk men blev mer kompliserad på grund av många uttryck modeller och methoder med olika förkortade namn på. 
 
Va ute på en "gravöl" till första kursen med några från klassen igår. Var trevligt, ikväll ska jag på middag med några andra tjejer - så det är full fart.
 
Har inte ritkgit lyckats hålla uppe mina goda Yoga vanor som jag haft under sommaren utan har fallit ned till 4 endast 4 gånger denna veckan. Ska försöka lägga upp lite bättre vanor så att jag säkrar i vart fall 5 ggr i veckan framöver. 
 
Har trotts allt blivit en stor omställning med skola på dagarna, mycket nytt folk att lära känna och hitta rutiner som fungerar i allt detta. 
 
Nästa kurs vi ska påbörja nu nästa vecka går på Marknadsföring och Affäsutveckling, en större kurs på 7 veckor i jämförelse med den vi hade nu på två veckor. Förhoppningsvis känns den inte helt lika intensiv... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0