Freedom

Semestern startade med midsommarfirande i Sverige med släkten på Mörkö. Var mysigt, men de regnade kanske lite för mycket. Utom det va allt topp!
 
Sen bilade jag med mamma och pappa ner till skåne - Kivik närmare bestämt för att vara där med dem resten av veckan. Var trevligt - fick också besök av min gammla vänn linda som bor i Lund, vilket är relativt nära. 
 
Resten av veckan hade tyvärr också dåligt väder - så fick inte sola så mycket men åkt runt o såg en del, va på SPA med familjen och träffade Elin (syrran) och hennes hund. Alt som alt en trevlig vecka.
 
Njöt lite exta av tanken på att ja faktiskt snart kommer att flytta hem till Sverige för nu är det inte så långt kvar. Speciellt maten har ju vart något jag verkligen saknat men det finns fler aspekter som är lite svårt att sätta fingret på. Men det räcker väl med det faktum att Sverige faktiskt är mitt hemland. Där talar man mitt språk och där växte jag upp. Norge har också vart fint på många sätt men nu är jag färdig.
 
Eller först har jag ju en härlig lång sommar framför mig. Har precis landat och börjat fatta att jag kommer att vara ledig en stund framöver. Jag är fri.
 
Dagen har spenderats på Yoga, läsa bok och solat på balkongen samt lagat lite spännande mat. Tänkte även ta en springtur nu ikväll - ett av målen i sommar är att komma i riktgit god form. Sånt man borde göra när man verkligen har tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0