Har lagt ut annons på mig själv

Det låter kanske lite dumt, men det är sant. MEN annonsen säger bara att jag söker boende och inte något annat.
 
Har vart lite slacker på boendesökande så långt, bara suttit å svarat på lite annonser om rum som hyres ut. FOlk säger att det är en tuff marknad men mitt intrykk s långt säger att det inte verkar så jättesvårt. 
 
Efter att jag hade lagt ut min annons hade jag två svar på under 10 minuter så det är säkert möjligt att det kommer ännu fler snart :) 
 
tänkte åka en sväng till Göteborg 20-22 Juli för att titta lite på vad som finns av lägenheter så att jag har lite bättre insyn.
 
Jag och Sarah har också bestämmt att vi ska åka till kristiansand en sväng i nästa vecka. Det är den stora sommarstaden här i Norge och därifrån som Sarah kommer. Hennes familj har precis köpt en liten tax valp som vi får se då så det ska bli ritkgit kul!
 
Annars flyter sommaren på, det har vart finare väder och vi har solat på bryggan ett par dagar i veckan.
Idag ahr jag städat lite hemma men ska snart också ta tag i mitt eget rum!
 
Over and Out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0