Göteborg

Kom precis till Göteborg för lite boende spaning. Tog bussen tidigare idag och va inne vid 12.20 cirka så nu har jag precis checkat in på hotellet... tänkte att jag bara skulle bo på något billigt enkelt hotell men sen började jag söka på memundo och såg att de faktiskt inte blev såå stor skilldnad mellan de "billiga" och halvdyra hotellen.
Så länge man inte ville bo heeelt crapy och dela rum med folk, det ville jag ju inte.
Så det slutade med att jag bokade in mig på Elite Plaza Hotell :) Det är ju trots allt lite mysigt att bo på ett bra hotell! 
 
Ska va 5 stjärnor här men måste säga att första intrykket har vart lite sådär. De bygger utanför hotellet (men de kan ju såklart inte hotellet hjälpa, blir säkert fint när det är klart). Fick först ett rum och när jag skulle gå in där så ramlade handtaget av?? Så gick ned och bad om att få byta rum. 
 
En väldigt liten detalj det då, jag har egentligen väldigt enkelt behov denna resan och tycker bara att det är bra att det ligger centralt. Annars verkar de va fint här. 
Har faktiskt inte så pressat schema så har god tid på mig.
 
Är här Söndag till Tisdag. Har 4-5 visningar på skjemat och den första är vid 19.00 ikväll. Har två favoriter och en är lite mer favorit men den är också den dyraste så vi får se vad intrycket är efter besök :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0