Amazing days!

Tillbaka i Oslo efter tre dagar i min nya stad. Den var mer fantastisk än jag hade kunnat tänka mig.
Träffade många trevliga månniskor i Göteborg och fann ett boende på en gata som var helt sagolikt vacker på alla sätt. Berzeliigatan blir min nya adress - mysigt område, nära till allt!
 
Hittade också toppen bra shopping, sådär som bara Sverige kan, en underbar botanisk hage och fina parker.
Jag fick dessutom en ny kompis i form av en farbror på 81 år som jag mötte när jag väntade i en regning busskur och sen bjöd han mig på en spontan middag på en resturang haha :) Så roligt!
 
Nu är det dags att planlägga flytt, har kollat rnt med lite olika flyttfirmor här som kan hjälpa mig att flytta alla saker. Blir spännande att se vad det kan kosta... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0