Januari

Årets första månad går mot sitt slut och det har vart en rätt bra månad måste jag säga. 
 
Har fått träffa mina vänner mycket, kanske spenderat lite för mycket pengar på mat/drikka ute mot vad mitt nyårs löfte förutsåg men på nått sätt har det varit värt det. Ska bli bättre nu.
I fredags var jag och Sara hemma hos Thao och vi lagade "sommar rullar" en vietnamesisk rätt, färska risrullar med innehåll av färska örter, gurka, avokado, räkor och jordnötssås. Så gott! 
 
På lördag blev det en spontan Chamangefrukost med lite folk på Bölgen & Moi, och lite utgång på kvällen.
 
På söndagen lagade jag min första ordentliga sats med juice. Först en på morötter, röda äpplen och ingefära - blev jättegod! Sen gjorde jag lite mer smoothie liknande för frukost i början på veckan. Hadde i gröna äpplen, selleri, banan och spinat. VIlle ha den grön för det känns sunt!
 
Så idag drack jag den på bussen mellan Yoga och jobb - fungerade bra. Gör det samma i morgon :)
 
På jobbet idag hadde jag ett spännande möte med en stor kommun, i morgon ska jag till en partner för uppläring med några säljare, sen Lync möte med en kund i Stavanger.
Torsdag och fredag ska jag va på Gardmoen på ett event/konferans som heter Kundeservicedagarna.
Ser ut att bli en bra vecka! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0