A week of sickness

Jag brukar säga att jag aldrig är sjuk.
 
Men den här veckan får jag nog bara erkänna att jag var sjuk...
Har jobbat så gott det gott men de har mest varit hemmakontor med sovpauser. Önskar kanske att jag bara totalt hadde hoppat över den där hemmakontor biten men blir lite för rastlös om jag bara ska ligga å slappa.
 
Hosta och huvudvärk har varit den värsta biten. Hostar fortfarande lite men annars är de bra nu.
Va på jobb som vanligt Torsdag och Fredag.
 
Helgen har varit lugn med kaffe med vänner, middag med Thao hos Mattias och långa promenader i det fina vintervädret. 
 
Hoppas att man är i bättre form nu veckan som kommer - saknar Yoga träningen och vill komma igång igen! 
Vi ska även iväg till Norefjell med jobbet så blir lite till skidåkning - har köpt ganska bra kläder för det nu så det är bra att jag får en grund till att använda dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0