Cleaning out

Den sista veckan har vart dedikerad till att rensa igenom alla mina saker så att jag vet hur mycket jag ska ta med mig och hur mycket som ska kastas. Har också vart i kontakt med olika flyttfirmor för att höra va de kostar att ta hjälp av dem. Egen manuell flytt är allt för omständigt har jag kommit fram till...
 
Utränsning av kläder resulterade i ca 15 + kassar som jag lämnade bort till klädinnsammling (UFF - boks) och det känns faktiskt lite bra i hjärtat att det gåt till välgörenhet. 
Fick också en kännsla av att jag inte borde shoppa på en stund när jag kastar så mycket kläder... hehe.
 
Har också Yogat dedikerat i dessa dagar såklart och känner att de tar lite på kroppen så idag var det dags för en vilodag. Kanske i morgon också.
 
Vi har också haft besök av Sannas pappa som har hjälpt oss att fixa lite grejor i lägenheten. Äntligen, efter 2.5 år så har vi möjlighet för både varmt och kallt vatten i duchen, min fina lila fondvägg blev sand färgad efter som Sanna ska ta över rummet nu och vi har en lampa i vardagsrumstaket, lagom tills jag ska flytta ut. 
 
Ser faktiskt fram emot att innreda mitt nya rum nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0