Bittra pengar

Vi hade besök av vår hyresvärd i veckan för kontroll av lägenheten innan depositum skulle utbetalas.
 
Jag var lite nervös eftersom jag hade upptäckt en stor repa i golvet som hade orsakats av ett stö ben som var under min säng och det hade varit snett och gjort fula märken.
Jag försökte lösa det med hjälp av en parkettspackel jag köpte på Maxbo men det gjorde nästan bara resultatet värre... 
 
I tillägg till det tog jag bort några garderober för att få mer plats i rummet när jag flyttade in, de behövdes inte eftersom jag hade en walkin closet.
 
Total notan för detta blev i alla fall 8600 kr - lite i överkant av vad det egentligen ville kosta antar jag men eftersom jag va lite nervös från starten så va jag inte så duktig på att argumentera som vanligt utan skrev snällt på pappret... något jag faktiskt ångrar lite i efterkant men nu går såklart inget att göra åt saken :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0