Annandagen

Eftersom min Juldagskväll spenderades på en gungig färja fick jag ta igen det igår genom att fira annandag jul. Började med förfest hos kim för att sedan gå förbi lillebror en sväng, senare dans och mingel på munken och till sist lite käk på Donken, kom i säng halv fem. Var en riktigt rolig kväll faktiskt, mycket trevligt folk!

Har vart lite trött idag som man kan förstå, sov ut i stan och sen åkte jag till Hejde för att träffa Maria för första gången sen i September :) så hängde där hela eftermiddagen/kvällen. Supertrevligt!

Nu ska jag bara lägga mig på min spikmatta och vila, sen sova.. i morgon blir det en sista fika med Emma :*( och lite mellandagsshopping mede Annika! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0