Lång helg

Efter min läkar visit så har jag valt att ta det väldigt lungt i helgen. Haft lite tid för återhämtning helt enkelt.

Thao kom på besök på fredagen och vi åt räkor. Men innan hon kom fick jag även besök av en liten vovve som hette Viktor som jag skulle sitta hundvakt åt (äges egentligen av Anni, en kollega till Sanna).
Var som alltid en trevlig kväll.

Lördag gick jag tur med lilla Viktor innan han blev hämtad igen. På eftermiddagen kom Ellen o vi chillade, lyssnade lite på ny Kent musik eftersom vi ska se deras konsert på Sentrum Scene i veckan. Länge sen jag var på konsert så det blir kul ^^

Idag tänkte jag höra lite på den musiken för att lyssna in mig lite på de vi ska se, samtidigt som jag solar lite på balkongen kanske? Ser ut att vara lovande väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0