Full fart! :).

Har varit en kul vecka med mycket spännade händelser :)

Har haft många bra møten på jobbet med mina partnere och även en heeeelt TOPPEN dag idag på Callsenterdagarna (en konferans på Radisson Plaza). Träffade otroligt mycket roligt folk faktiskt och fick prata med många intressanta. Alltid spännande att se vad konkurenter driver med :)

Igår var jag på KENT konsert med Ellen, Mattias och Rebecka - väldigt kul, speciellt eftersom vi inte träffat Mattias och Rebecca på ett par år här så var det väldigt trevligt med lite catch up med dem. Var även bra musik, fast jag saknade en del låtar...

På träningsfronten har jag lyckats komma igång så smått med efter førra veckans sjudom... Spinning med Tone på Tisdagen, Yoga på Onsdag och idag tänkte jag springa lite här på eftermiddagen.

På Yoga fick jag lära mig en ny andningsteknik som heter Bhramari Pranayama eller Humble bee breath - något jag ønskar jag hade lärt mig tidigare, skal tydligen vara bra mot stress och før konsetration. Spännande!!

I helgen skal jag och Thao utforska området runt hennes nya lägenhet, ska bli spännande att se den!!! Sen ska jag nog jobba en del før jag skal i møte på Måndag som kräver en del førberedelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0