Trondheim in one day

Idag har jag besökt Trondheim för att gå i kundemöte med min partner där. I Trondheim sken solen och det var härligt - en vacker vårdag! Möte gick fint utom en failande VPN som förstörde lite av showen. Men totalen var nog ändå ok. 
 
Väl tillbaka tog jag mej en liten shoppingtur på Byporten, ett av de centrala shoppingsentrena i Oslo där jag inte vart på riktigt länge. Det började med lite sportkläder, nya gympaskor (som jag behövt länge), tights och en jogging tröja. Sen strosade jag vidare i X antal timmar och hittade massor av fantastiskt fina saker!! Jag vill bara tillbaka dit - slog inte till på något mer idag men potensialet i de butiker jag var i var enormt!!
Vet inte varför jag inte vart där mer för var som sagt väldigt mycket fint. Ska nog tillbaka mycket snart.
 
Lämnade hemmet i morse kvart i sex (efter en natt med dålig sömn), kom hem igen klockan nio. Sliten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0