Sunny Weekend

Jag har vart lite dålig att skriva här i det sista men nu kommer det en uppdatering.

Det har vart härligt vårväder i helgen! Det har firats med ute middagar och shopping på stan. På fredagen blev det lite shopping med Sanna sen middag på Aker Brygge med Sarah. Lørdag blev det Body Bump sen shopping igen (hittade dock inte något fint) och till sist blåskjell med Thao, Julia och Emira på Louises.

Efter det møtte jag upp Sanna och vi gick ut en tur så det belv en ganska sen kväll där jag til min førvåning märkte att man ställde om klockan. Varfør har jag inte fått veta det tidigare? Det brukar väl reklameras tydligare när det är?

På søndagen blev det solning på balkongen och sen lång lunch i solen på Peppes Pizza med Sanna.

Till sist är våren här på riktigt - som jag har längtat! Ikväll åker jag till Kristiansand før en tvådagars konferans. Ska bli trevligt att besøka den byn, det har jag länge velat gøra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0