Healthy week nr 1

Har faktiskt klarat att va riktigt sund heeeela veckan!

Jag har hittat ett knep som verkligen hjälper. Trixet är att jag till att börja med äter riktigt sunt, bara kost baserad på grönsaker, broccoli, lök, spinat, bönor, kikärtor, morötter, bananer, lax, bulgur, ägg osv. Så äter jag lite mindre potioner en vanligt och äter ingenting mellan måltiderna, något som kan verka som en tuff övergång eftersom jag brukar små-äta en del men så fort jag blir hungrig dricker jag vatten, massor och massor av vatten.

Det dempar faktiskt hungern och sen har jag sålklart hållt igång med träning. Det känns riktigt bra så långt, känner mig redan lite slankare, har gått ned två kilo.

Har även mer energi så jag tror att jag har kommit fram till en ganska bra balans och jag ser fram till att se resultaten efter vecka nummer två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0