Body Bump

Blev lite styrka idag - skönt fast jag fortfarande inte orkar göra allt till 100 %
Men kanske har jag blivit lite starkare, man får hoppas. Var på Yoga träning igår och märkte i vart fall att jag nu kommer längre i en del övningar än vad jag gjorde förut- det är en härlig känsla.

Känner mig faktiakt gansk arg idag, för no reason, mest är jag arg på Toyota försäljaren eftersom jag får en massa feta räkningar hela tiden för den där bilen som kostar mycket mer än vad vi blev eniga om. Sen blir jag arg för att jag inte hittar papperna där allt står, vet att jag har haft dem förut och då visste exakt vad jag skulle visa till. Nu är de ingenstans.
Varför skaffade jag ens en bil? Tycker inte direkt att jag har behov för det eftersom jag mest åker fram o tillbaka till jobbet, ibland till andra platser men de hade jag kunnat lösa. Bilpool de dagarna kanske? Hade vart sjukt mycket billigare. Men jobbet insisterade på att jag behövde en... Varför fick jag inte bara en jäkla firmabil då?

Var kanske mitt eget fel... Blir bara så trött ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0