Summertime

Daagarna går fort när man är ledig. Snart har hela min Gotlands semester passerat før den här gången. Var ritkgit fint o varmt väder førsta veckan så fick sola en del och skapa härliga sommarminnen med vänner o familj.
 
Denna veckan har de vart lite mer åska o regn - men naturen behøver det nog som det ser ut nu. 
 
Var hos frissören igår och klippte mig och vi kunde konstatera att mitt hår var veldigt, veldigt torrt. Hon rekomenderade derfør en keratin behandling som jag ska på idag klockan kvart över tre.
 
Hörde lite med mina frisör kompisar i Oslo om denna behandlingen och tydligen har det vrit många diskutioner runt om den är laglig på grund av hälsomässiga skjäl (kan innehålla ämnen som framkallar cancer, men det är det ju ganska mycket som gør nuførtiden...) så nu har jag blivit lite nervös. Men mitt hår är verkligen i krisläge så något måste gøras här...
 
Ikväll kommer Malin - vi ska äta middag och sen åka in til stan en sväng o se vad som händer där :)
 
Hoppas vädret blir bättre tils dess før nu öser regnet ned... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0