2014 - Nytt år nya möjligheter

Dagens första dag har inte varit speciellt produktiv, men det känns okej, den första dagen räknas inte helt till allt vad det gäller nyårslöften. 
 
Firade igår med Sanna och några andra tjejer - en väldigt god middag och en trevlig kväll.
 
Nu kommer ett nytt år och det känns riktigt skönt att börja på ny kula igen - jag är en riktigt nystartperson.
Dags att glömma allt det gamla (som inte varit bra) och bli en bättre person på alla sätt man kan.
 
Som alla år ska jag sattsa på att bli sundare och köra hård träning! Ska gå ned i vikt ca 5 kg tänker jag, till påsk så nu blir det hårda bud. Inget onyttigt och massa träning. 
 
Ska försöka träning mest möjligt på morgonen istället för på kvällen så att jag får mer tid till övers - plus att man ska förbränna bättre på morgonen. 
 
Vill även göra mer Yoga och lära mig meditation - vill äka på Yoga Retreat til sommaren!! 
 
En annan plan är att jag ska besöka Amanda och Emma i Berlin.
 
I jobbet ska jag också såklart sattsa på att göra det bästa jag kan - blir spännande att se vad det kan leda till. 
 
Listan är lång på nyårslöften, ska göra mitt bästa för att uppfylla dem!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0