Make it so that today is not like yesterday and tomorrow will be different forever

Har precis lyssnat på lite motivationsföreläsningar av Anthony Robbins och Brian Tracy. Det behövdes och det var alltför länge sedan sist. Jag glömmer ibland hur enkelt det är att förändra sina tankar och vanor bara man vill - och hur stor effekt det faktiskt får. Jag ska börja höra på det regelbundet från och med nu och kan rekommendera alla att göra det samma. Bara sök upp de namnen på youtube så kommer ni att förstå :)

Annars har de vart en ganska fin helg så långt, blev lite tacco och en tur ut med Sanna igår - vi mötte upp Anneli och hennes kollegor på kulturhuset.
Randomly så mötte jag också min yoga instruktör där som var ute med en annan kille som brukar vara med på yoga. Det var kul att prata lite mer med dem.

Idag har jag slappat, sett på nyhetsmorgon och Bachelorpad.
Sen mötte jag upp Thao och vi gick till Sten & Ströms där jag köpte en finfin kavaj från Filippa K och underbara doftljus från Voluspa som jag har tänkt på läääänge - samlar på dessa ljus och har haft ett par andra tidigare. Nu köpte jag tre pack av de stora ljusen och de är sååå fina!! Vi gick sen ut och åt på Aker Brygge - blåskjell som vanligt.

Sen har jag varit hemma och tänt mina nyinköpta ljus och haft en riktigt fin kvalitetstids kväll - det har varit ett par saker jag behöver tänka över så det passade väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0