Better than yesterday

Idag efter jobbet var jag och tog en kaffe (eller ja det blev faktiskt en juice på Joe´s & the Juice) med söta Tone - var en stund sen nu och alltid trevligt att ses för lite tjej snack :)


Efter det var jag fast besluten, men extremt omotiverad, att gå till gymmet. Så jag släpade mig dit med tunga steg.


12 minuters rodd och 4 km löping (delvis intervall) så känndes allt mycket bättre. Jag känner mig nästan lite som en ny person så det är fantastiskt vad lite träning kan göra med humöret.
På något sätt brainstormar jag alltid när jag springer och kommer på en massa smarta tankar som ibland till och med löser mina problem.
Jag älskar egentligen att springa och minns när jag sprang tjejmilen i 2008 - aldrig har jag haft så bra kondition som då så nu vill jag verkligen anmäla mig till ett springlopp igen.


Kanske skulle det kunna driva på lite extra nästa gång det känns trögt att gå till gymmet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0