Bil :D

Igår var jag och provkörde en Toyota Yaris tillsammans med Thao. Bilen var automatväxlad vilket känndes lite ovant men den var lätt att köra annars vilket haar resulterat att jag sedan signerade en avtale på bilen :D Blir leasing på grund av att det både är billigare och känns lättare, mer förutsägbart och man får en sprillans ny bil!

Kommer inte få den försen 1 månad men känns skönt att äntligen ha fått det i ordning. Har även hittat en rimligare pakeringsplatts vilket gör att det inte längre känns som en speciellt stor kostnad med bilen utan det blir bara kul!

Kusin Emma har även varit på oväntat besök i helgen så vi har setts lite grann, mysigt!

Sen har Thao også firat sin födelsedag och vi var ute och åt på Louises - inte bästa servicen som man har upplevt men fortfarande en trevlig kväll :)

Fyra veckor har passerat på mitt nya jobb och såhär långt har det mest varit observation, introduktion och så vidare... längtar efter lite mer fart oc ansvar i vardagen men jag vet att det kommer så kanske jag ska ta vara på lugnet medan jag har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0