Haugesund

Norgesturneen fortsätter och dagen har tillbringats i Haugesund - en ganska liten by här i Norge.

Börjar komma in i upplägget på mässorna och det är ganska trevligt att stå på stand och gå på föreläsningar om nyheter i IT - världen, idag hörde jag på ett seminar om Sky baserade lösningar och hur det fungerar, har även tidigare sätt om BYOD (bring your own device) och mycket generellt om mobility och samhandling, samt vad som skjer i marknaden framöver.
Det som är farligt är att de bjuds på mycket mat och godis! Svårt att hålla fingrna borta från fruktfat, bullar, wienerbröd, kaffe och choklad, nötter med mera..

Dagarna blir relativt långa när det är tidig morgon på flygplatsen och sen hem igen på eftemiddagen, om man inte sover över på hotell en natt. Det tar ut sig lite över träning och annat som man kanske borde göra hemma men man komemr in i det och jag tror att jag börjar vänja mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0