Bergen and back - in one day!

Idag har jag och min kollega Trond stått på stand på Atea Community i Bergen. Utställningsplatsen var lite sämmre än tidigare eftersom vi stod väldigt trångt med andra utställare men tror ändå att vi gjorde ok.
 
Hur som helst var det en hel del trevligt folk där och mycket gott av mat och snacks som alltid! 
 
Men jag vet inte, jag känner inte att jag levererat fullt ut på dessa mässorna - kanske för att jag inte är van att vara standselger sånn sätt (inte för att vi direkt säljer på stand nu då, men samla leads...), för att jag inte haft så god kunskap om vår produkt, och för att jag mer har försökt att vara lite laidback och studerat mina kollegor, för att se hur de gör...
Idag när vi var på en lite större by så blev jag lite mer inspirerad av andra där och jag ska försöka att bli lite bättre på de resterande lokationerna! 
 
Fick inte möjligheten att se så mycket av byn Bergen vilket var lite synd eftersom det ofta omtalas som en av de finaste men regnigaste byarna i det här landet. Men jag ska faktiskt tillbaka dit i nästa vecka och stannar då över två-tre dagar - kanske får jag då möjliheten att i vart fall ta en liten promenad runt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0