Saturday morning

En lugn lördagsmorgon - har lite svårt att "komma igång" ibland på morgonen när jag inte har någon speciell tid att förhålla mig till. Dålig självdisiplin.
 
De jag tänker att jag borde göra är, gå til Storo o se om jag kan fynda lite kläder att hapå julbord som kommer framöver. Och köpa lite annat smått o gott til hemmet som vi behöver - det jag borde börja med är i vart fall att köpa en inhandlingslista.
 
Sen borde jag även förbereda min presentation til Bergen sånn att det blir helt klar och sen börja se på anbuds besvarelse som jag ska leverera om en stund.
 
Kanske att jag hoppar över träning idag och tränar ordentligt i morgon? Hade vart skönt att ta det heeel lungt.
 
Igår så åt jag o Linnea på Bryggeri Nydalen och tog några öl där, ganska mysigt att vi äntligen har fått en liteb bar här i närheten. Sen var vi ut en liten tur med Sanna och några andra, men de blev ändå en tidig kväll så är i god form idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0