Mosjøen

Idag har vi hållt seminar i Mosjøen. Min partner, 25 kunder, samt jag och Frede. Det gick bra, var inte några problem genomgående och vi fick positiva tillbakameldningar, så det blir spännande och se om det kan ge några resultat vidare.
 
Detta är även min førsta gång i det som räknas till Nord norge, det ligger ca där som Norge börjar bli väldigt smalt.
En riktigt mysig liten by som vi tog en liten promenad i nu på kvällen samt åt middag på en liten lokal resturang som serverade ritkgit god mat.
 
Flyget hem gå inte førsen klockan 20.15 - då måste vi først ta ett flyg mellan Mosjøen (den minsta flygplatsen jag någon gång har sett) och Trondheim, sen från Trondheim til Oslo. Lång dag med andra ord och jag lär inte vara hemma førsen till midnatt.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0