I wish i did go more often...

Var på Yoga igår och piloxing - några av mina favorit timmar på gymmet som jag inte har haft tid att gå på de senaste veckorna då jag har vart på resa och annat har behövts prioriteras. 
 
Det visade sig i Yogan - kännde mig stel som en pinne och fick inte tänka klart eller konsentrera mig alls, stora baksteg sen sist. Jag önskar att jag gjorde yoga varje dag för kroppen känns så mycket bättre då, på alla plan.
Framför allt kännde jag att jag hade ett enormt behov för att göra mer yoga/meditation/mindfullness och allt sånt, allt som jag var fokuserad på i sommras - vad hände sen? Dags att ta nya tag!
Kanske de hade hjälpt om jag tog en halvtimmes morgon yoga hemma varje morgon. Måste se om de finns något bra hemma yoga program på nätet!
 
Nu är det bara en dag kvar tills säljar uppläring i Bergen - jag har ingen aning på hur man kan bruka så mycket tid på att förbereda sig men fortsatt känna sig så oförberedd? Tydligen går det.  
 
Ikväll blir det vin och musslor med Thao o tjejerna - my sweet escape

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0