Dålig uppdatering...

Har hänt en del det sista och istället för att skriva ett milslångt inlägg kan jag uppsummera lite kort.

Förra veckan - drog til steintjär med Frede på kundemöten på Tirsdagen (ligger nära Trondheim), sen på Onsdag-Torsdag och Fredag var jag på en superbra konferens med Forum för Offentlig Service - låter kanske tråkigt men var väldigt många trevliga människor där och ritkigt bra upplägg på hela konferensen med både föreläsare och underhållning.
Under helgen åkte jag till Göteborg för att träffa Annika - vi shoppade, såg oss runt lite, åt vegetar mat och såg bio (snabba cash). Hittade en del fina höstfynd faktiskt!

Den här veckan har det inte varit lika mycket event. Men jag har hämtat min bil och kört till jobbet ett par gånger med den - och kört fel ett par gånger!
Har även varit på möte med min partner som jag snart ska ta över nu - ser verkligen fram emot att stå på egna ben snart, observation är inte helt min grej. Även om det såklart är nödvändigt nu och för det mesta lärorikt så gillar jag att göra saker själv.

På fredagen var jag i Stavanger på Atea Commuity - var trevligt! Men känns ändå skönt att de avslutas till veckan med ett GIGANTISKT event i Oslo! Det roliga med denna dagen var inte bara mässan i sig, på vägen tillbaka satt jag brevid en kille som också hade varit utställare på mässan men från ett annat företag. Vi pratade lite grann och kom in på ämnet om min bil och dyr parkering i Nydalen.
Då säger han att han har ett parkeringskort till P-huset i Nydalen (precis under huset jag bor i som til vanligt kostar 2300kr i månaden) som han inte använder för att han inte har bil så jag får låna det av honom!! Haha - hur nice som helst! Jag får det med en gång på flyget och i morgon ska jag pröva min nya P-plats!

Helgen har mest varit träning, lite häng med Thao och lunch på Aker Brygga med Lisa.

I morgon ny vecka och nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0