WTF?!

Skulle in och kolla net banken en sväng för att eventuellt boka resa till Sverige och först får jag problem med att komma in på den på grund av att min relativt nya Mac inte har Java installerat - så försöker fixa det en misslyckas.

Bestämmer mig för att bara kolla status på kontot och när jag går in och ser över historiken så har det dragits 15 000 igår! Ingen mer info är Netbetalning uppges. Ringer banken som så klart inte är öppen vid denna tiden.

Blir lite chokerad, tänker igenom hela dagen igår i detalj - kommer inte på något som skulle kunna ha kostat en sådan summa.

Tänker efter igen - om jag hade haft plus 15000 til på kontot så är det ganska mycket mer än vad jag förväntat mig också.

Någonting är fel här och jag fattar inte vad. Måste ringa banken i morgon - det första jag gör! Detta är märkligt.

Hade möte idag med mitt extra jobb nummer två - och vi blev eniga om att avveckla samarbetet så nu står jag här igen med bara ett jobb. Och det känns faktiskt skönt. (plus möjligheten att boka mej på extrapass när det passar på vapiano - kommer inte hända så ofta).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0