SATS

Körde första passet på SATS idag. Blev PulseShape - fick verkligen känna på att man är otränad och att det var länge sen.
Härligt ändå att äntligen ha släpat sig till gymmet. Blir mer av det framöver. Tänkte satsa på Yogalates igår efter min massage bahandling som jag köpte via groupon. Blir lite spännande. Ska träna mest möjligt nu framöver - allt för att komma i form till sommaren.

Jag och Kusinen Emma gjorde även några grep idag vad det gäller möbler . hon behövde en säng och hittade en fin gratis på finn.no så vi gick några kvarter med en säng vilket fick mig att känna mig som en riktgit party svensk igen men vad ska man göra när man inte har bil och redan har fått hjälp av de man känner som har de (vill ju inte tjata för mycket om sådana saker). Sen tog vi Emmas Ikea byrå med lådor med till Nydalen via t-banan. Ingen lätt match men som tur är fick vi hjälp av en amerikansk gentleman vi mötte på vägen en liten bit i alla fall.
Nu står den fint i mitt hörn på rummet och ser precis lika perfekt ut som jag hade föreställt mig. Slit och släp är ett minne blott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0