Påsk i skåne

Har haft en mysig påsk nere i skåneland - de första dagarna bjöd på häng med mina aldra bästa Annika och Linda samt en massa shopping på Malmö Emporia.
Hittade en del fint till lägenheten i form av gardiner och överkast till säng. Sen blev det en ny väska från Guess som jag är nöjd med plus datorskydd till min Mac. Sen hittade jag en fin vårjacka, jeans ett par tröjor och toppar med lite annat smått och gott. Ser fram emot att hänga in det i min walkin closeth ;)

Sen blev det Ystad med familjen - massa god mat, konstrunda (med en massa konstutställningar), hundbus och firing av Elins födelsedag stod på skemat.

Under kan ni se bilder på vår fantastiska påskfrukost och sällskapet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0