Mission Impossible

Hej, vad gör du en kl. 23.30 en lördagskväll?

- Jag spacklar en vägg och jobbar på ett omöjligt projekt, att få in en stor garderob i min walkincloset. Den går verkligen inte in. Jag tror att den är ca 18,5 cm för stor för att det ska fungera, i alla fall på egen hand.
Sen kom jag på den briljanta idéen att bara köpa en sådan mjuk garderob fra IKEA, de är ju som gjorda för att kompletera en walkin closet, varför tänkte jag inte på det från början? Eller när jag var på IKEA? Typiskt.

Men det går att lösa. Har även hittat ett fint skrivbord på IKEAS hemsida (som jag inte hittade när jag letade i varuhuset) som jag tänkte beställa på hemleverering (det gör ju saken så mycket lättare) kan säkert slänga på lite fler grejor i samma lass.

Besökte även en hudsalong idag för att köpa lite bra produkter och slängde även med en ansiktsbehandling och ögonbrund vaxning i samma veva - bra start på dagen och hoppas att det ger en god fortsättning för min stackars hud som har en tendens att bli väldigt torr i vintertider.

Mötte sen Hanna för en kaffe och lite catch up - vi fikade på creperiet på lökka och gick i nårga butikker. Det blev en sväng in i Friis & Company butiken som ska slå igen och ahade rea på allt - där köpte jag en fin sommartunika. Brukar egentligen inte vara tidig med sommarkläder men just denna känndes som något som tillhörde in identitet så jag kunde inte gå därifrån utan den.

Nog med pengar har blivit spenderade för en god tid framöver - vet inte om denna månaden blir något bra alls på jobbet så måste faktiskt hålla igen lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0