It could not have been any better...

Sanna och jag stoooortrivs i nya lägenheteten - vi hittar bara massa bra saker hela tiden.

Vi har till och med en ICA butik på nära håll - jag har alltid drömt om att kunna gå och handla på ICA igen (detta kankse låter sjukt för er svenskar) men om ni någon gång hade bott i Oslo och fått handla på Rimi och Kiwi eller Joker under längre tid hade ni förstått varför man då sätter stort pris på ICA.

Vi har även ett cafe och bageri väldigt nära - så kan lätt köpa take away latte och nybakat ekologiskt bröd på vägen till jobbet om jag vill - eller varför inte varm choklad med äkta smält choklad i... detta var förr en av mina drömmar när jag tänkte på min framtida lägenhet. Jag har faktiskt ca tre cafeer att välja på på väg till jobbet om jag vill. Dessutom ska de nämnas att kontoret ligger ca 5 min promenad bort. T bana och bussar ligger 3 min bort som går överallt - 10 min till sentrum.

Vi har en stor balkong som har sol hela dygnet - visste faktiskt inte att det var möjligt att ha en balkong som är så välplacerad i henhold till soltimmar. Vi bor på 8 våningen med fin utsikt över akerselven och nydalen.

Jag har ett stooort rum med walkincloseth som nu har fått en stooor 140 säng som jag hittade på Finn.no och fick hemkört igår.

Hela vecka vart full av flyttstädning och körning fram och itllbaka samt hämtat möbler på olika ställen och nu börjar det äntligen likna något.

Allt är över förväntan såhärlångt, blir nästan lite rädd, it is TO good to be true...

Hur som helst - eftersom flytten tagit mycket tid ligger jag lite efter med jobb - kör nu därför en söndagkväll på kontoret för att ta igen lite och jag har en fet to-do lista framför mig - bara att sätta igång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0