Sommartider hej hej

Igår blev det en glass med Linnea på Aker Brygga efter jobbet, solen sken och allt var fint.

Idag har det varit musikens dag i Oslo så jag och Thao har vandrat runt i Oslo och sett på vad som skjer men sen satte vi oss i slottsparken med några cider, vin och lite snacks och bara myste lite i sommarvädret.

Oslo är en härlig stad på sommaren och nu är det sommar, jag försöker njuta av varje sekund för snart kommer säkert regnet att ta över.

Jag har blivit ganska bra på att springa nu och springer säkert en timme om dagen, längst akersälven till mariendalsvannet. I trappor, över backar och broar springer jag, längst vattnet och diverse vattenfall, det är vackert.

Jag behöver springa för tankeaktiviteten maxas då, brainstorming, pusselbitar faller på plats och jag förstår saker som jag aldrig förstått tidigare. Får uppenbarelser. Perspektiv. Ibland blir jag lite rädd när jag förstår verkligheten, den är ganska nasty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0