Sometimes I run

And sometimes i run twice.

Helgdagar kan vara så långa ibland. Startade dagen med standard springturen. Sen storstädade jag hela lägenheten. Damsuga, tvätta skura, allt!! Det regnade som tusan. Jag stekte pankakor med glass och blåbärssylt. Sen kanelstekta äpplen. Kändes som ett barndomsminne. (Jag åt inget annat än pannkakor när jag var liten).

Gick förbi BI och tog en iskaffe hos kusinen.
Sen mötte jag upp Emma igen efter hon slutat jobb och vi gjorde en spontan enkel trerättersmiddag med champagne - helt oplanerat!

Sen gick Emma och solen kom fram. Kunde inte sitta stilla så tog på springskorna och sprang en runda till. Lika bra det. Blev blöt om fötterna då för det hade regnat så mycket.

Nu kom Sanna hem och vi kankse ska boka GBG till nästa helg - Summerbust!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0