Semesterdagar...

Semesterdagarna har gått otroilgt fort även om jag känner att det inte ät så mycket som blir gjort, har träffat vänner och shoppat i stort sett...

Håller på och fixar en del här i hemmet och det blir suuuuperfiiiint! Love it! Linnea och jag var på Ikea igår och köpte både nattbord och en ny hylla till min Walkincloset med odor och lite annat smått och gott! Idag var jag även en tur till Storo och köpte nattbordslampor och i kväll kommer Sanna med ännu ett lass från Ikea till vår hall och kök.

Hittade även min drömskjorta från Filipa K idag på Steen och Ströms med 40 % off så självklart var jag tvungen att köpa den - 100 % silke. Hur ska jag någonsin kunna tvätta den?

Vädret har desvärre varit tråkigt såhärlångt men hoppas på bättring i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0