Fina tider

Då har semestern på Gotland nått sitt slut. Idag så landade jag igen i Oslo och jag får alltid en skön "hemma igen" känsla när jag kommer hit efter en stunds frånvaro. 
 
Jag är jättenöjd med semestern, har fått mycket tid med familj och vänner, superfint väder och även lite tid själv, vilket jag behövde. Massa/nästan lite för mycket god mat och dricka har gjort att man lagt på sig några semester kilon, dagens springtur påminnde verkligen om det. Har faktiskt cyklat och sprungit lite på semstern men nu var det ganska tungt att springa den turen jag brukade springa innan jag åkte - och det tog ca 10 min längre än vanligt! 
 
Storfokus på träning och kost framöver säger jag bara - vet att det har blivit sagt flera gånger förr men nu känner jag mig riktgit motiverad och tänkte till och med anlita en PT till projektet.
Var e tur på butiken idag med och köpte en massa sund mat i form av grönsaker och sånt.
 
Jag är verkligen klar för nya utmaningar och nya tag nu till hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0