Skönt att träna styrka!

Jag hade nästan glömt hur skönt det är att träna styrka, Actic Power idag var nice och måste gå på de varje vecka, ska bli stark tänkte jag. Det varierat med kickbox och step och styrka blir perfekt. Ett yoga pass ibland och ibland spinning, kanske simmning emellanåt.

Så ska jag komma i topp form, tillsammans med min nya GI inspirerade diet som mest innehåller sallad, soppa och lax med grönsaker. Uteslutning av allt med för mycket socker och mjukt bröd eller andra kolhydrater.

Men måste forfarande äta ånt som är gott för annars fungerar det inte. Fruktsallader eller smoothies till frukost och mellanmål är perfekt, mycket frukt!

Annars har jag varit ganska sur och frustrerad idag, åter igen påminnd om vilken sliskig branch jag jobbar i.
Folk är verkligen respektlösa och själviska, I alla fall säljare.
En kommentar fick mig nästan att klicka men jag fick bara svälja hårt.

Ett annat telefonsamtal fick mig nästan att spy, vad är det för fel på folk? Det finns regler och moraler för vad man kan göra och inte göra men framför allt hur man gör saker och ting - Att en del inte fattar det är ju bara skrattretande. Han ska få veta att han har fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0