El Stockholmo

Blev en tur till Stockholm trotts allt tack vara att Tette var hjälpsam att få till de där med boendet :)

Kul att träffa tjejorna igen, blev lite fest både fredag och lördag - och fika mys på dagen på lördagen.

GIllar stockholm .)

I Oslo är det Back in Business, inte den bästa veckan genom mina tider som pågår just nu, men så är det ibland....

Har i vart fall bestämt mig för att avsluta 6 månaders brutalt arbetsmaraton - slutar på Resturangen efter Februari gått ut och då får jag stå på egna ben som självständigs näringsdrivande.
Jag ska nog klara det.

Måste även ta en ritkitg tänkare vad det gäller planerna för detta året - framtid osv. Tänkte sätta mig ner i helgen och göra en helhetsvärdering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0