komplettering Mac

Sitter och ser lite på apple store - ska köpa ett stativ smt trådlös tangentbord och mus till min Mac för att jag ska kunna använda den ultimat. Sen såklart office pakken som jag definitivt behöver för att kunna jobba ser ut som att jag klarar att få allt detta til ca 3000 vilket inte är så farligt i mina ögon.
Blir bra. Dumt nog har jag ju fortfarande inte börjat använda den nya datorn så mycket i jobbet - detta är vad som behöver göras.
Sen så klart lite genomgång av vad jag ska flytta över från den andra osv. Allt detta tar jag tag i när saker och ting har lugnat ned sig. Nu är det Kaos.

Vi har fått tillgång till boden vid nya lägenheten och börjar lägga över en massa grejor där. Fick hjäpl av en söt kollega idag (Karina och hennes dotter) som körde två vändor med grejor. Sanna och Renate körde en del på förmiddagen när jag var på jobbet.

Jag har bestämmt mig för att ta ledigt i två dagar nu. Ska ta ett möte i morgon och kanske boka någon timme på fredag men måste bara få städa ur och flytta ur lägenheten och koma in i den nya. Känner mig sjukt stressad och snurrig för jag har en massa på jobbet jag måste ta tag i med - men hinner inte. Som sagt. Längtar tills detta är över - en vecka från idag kommer det bara att handla om inredning. Inte utflyttning och då är det jobbiga över. Då är jag redo att starta det nya livet.

På tal om nytt liv så anmäld jag in mig på SATS idag eftersom de hade ett spcial tillbud med gratis 1a månad och PT tre gånger under 8 veckor- perfekt! Precis vad jag behöver för att komma igång. Ser fram mot detta som tusan! Äntligen blir de lite fart på mig. Träning och kost ska bli huvudfokus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0