Ikea, kaffe, Body Bump, Hot Yoga, Indiskt...

Ett par ord som kan uppsummera helgen, kaffe med Tone på Fredagen (efter att jag kommit hem från Bergen).
 
Vaknade upp till Body Pump på lørdagen, lite senare kørde jag och Sanna till Ikea, men det blev en ganska värdeløs tur, kommer aldrig mer åka dit om jag inte vet exakt vad jag ska ha.
På kvällen lagade vi en finmiddag emd kycklingsallad och vitløksbrød. Såg på Tv.
 
Søndag - har städat rummet, vart på Hot Yoga på bislett, en annan time som känns mindre värd ju fler gånger jag går på den. Tog en tur till hälsokostbutiken och køpte jordnøtssmør, ska børja äta det tillsammans med frøiga knäckemackor som mellanmål, ska va sunt.
Sen møtte jag Thao och vi åt på en mysig Indisk resturang som jag känner från førr.
 
Det var helgen som fort fløg førbi - blev inte så mycket julstämmning som jag hade ønskat trotts 1a advent. Får ta det igen nästa helg! Kankse bara pepparkakshus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0