Another day in Desember

Det børjar kännas på riktigt att det är juletid nu. Sanna och jag åt risgryndgrøt med kanel och socker igår och de blev lite øver så det blev frukost idag. Vi slog även till på lite apelsiner som är gott i den här tiden.
 
Jag kørde även hemmakontor igår vilket var riktigt nice och fungerade bra. Man har ju telefon och alla man behøver kontakt med på Lync så sparar man in den tiden som det tar att ta sig till och från jobbet.
I lunchen gick jag även upp till mitt gamla jobb och lunchade och hälsade på några gamla kollegor. Var trevligt :)
 
Ikväll blir det middag med Ellen på Vapiano, vi har inte träffats på väldigt länge så det blir säkert trevligt och i morgon blir det julfest hos Malin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0