Official

Idag är det officielt att jag inte längre jobbar för Phonero, nu vet alla som behöver veta och det är inte längre behov att hålla det hämligt.

Detta jobbet som jag har varit på i 20 månader i vid det här laget är inte som andra jobb nämligen. Det är bara work hard play hard som gäller.

Snart kommer jag istället att börja jobba hos Enghouse Interactive som Partneransvarlig/Junior Account Manager.
För att göra det enkelt för de som inte är insatta i brachen så kan jag ju säga att jag fortfarande kommer att jobba med att sälja kommunikationslösningar till företag på en lite annan nivå och på ett annat sätt än tidigare.

Så nya tider väntar och jag ser fram emot nya utmaningar i höst!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till. Emmie! Du kommer att klara det alldeles utmärkt!

Puss och Kram

2013-08-06 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0