Halsont

Denna veckan har jag kännt av en svag förkylning som i stort sett bara tar ut sig genom svullen och öm hals... Har därför försökt leva livet som vanligt med träning, frisörbesök, träffat vänner osv.

Men inser att de har gett ytterligare känningar i form av utmattning, tror jag ska låta denna förkylningen bli tagen på alvar sånn att jag kan bli bra tills jobbstart på måndag. Vill ju såklart komma i toppform!

Därför har jag knappt vart utanför dörren idag (utom Rimi) och försökt att kurera mej med halstabbleter, the, samt varmt vatten med citron och ingefära.

Har bara läst lite böcker och sånt... det regnar ute och känns riktigt höstigt. Men det är bra det, jag är klar för höst!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag vill spinna med dig!!

2013-08-17 @ 07:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0