Busy weekend

Det har varit ful fart hela helgen!

Först fyllde Sanna år på fredagen och fick överaskningsbesök av sin mamma och syster. PLus att vi hade hem ca 10 tjejer på middag och sen blev de lite utgång på det.

På lördagen var jag först med Thao på dagen, vi chillade på Lökka och åt sushi.

På kvällen blev det mera sjö mat i form av kräftskiva hos Isabell som snart ska flytta från Oslo till Hamar med sin kille. Trevligt men blev en ganska tidig kväll på mej...

På söndagen blev jag överaskad när jag loggade på facebook och såg en bild av min gamla vänn My (som numera jobbar på Royal Caribean kryssningar) var i Oslo över dagen. Fick kontakt med henne och vi hann träffas i någon timme innan hon skulle vidare.
Oväntant besök! Men såklart väldigt trevligt.

Direkt efter My träffade jag Tone för en fika så de har vart i stort sett speed dejtning av vänner hela helgen.

Känns väldigt skönt att ha fått tillbaka någon typ av vecko rutin, endaste haken nu är att min märkliga "halssjukdom" (svullna och ömma halsmandlar) så att de inte känns helt 100 % att träna än - det vill jag komma igång med nu.

Projektet hitta bil har blivit hetare igen och snart ser jag för mej att jag måste slå till på något - en mörkgrå Toyota Yaris känns mest aktuell efter en tids övervägande.

Onsdag och torsdag blir det Sthlms besök med kick off med nya jobbet - spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0