Waste of time

Lite av en fail day idag - känner inte att jag lyckades vara så effektiv som jag hade tänkt.

För att nämna ett exempel, jag behöver lite skruvar med olug för att få satt upp mina nya gardiner och därför tänkte jag att jag var tvungen att ta mig till clas olshon på Majorstuen direkt efter jobbet.. På vägen dit tänkte jag på hur drygt det var att åka dit för att få tag i ett par skruvar, först t bana 5 stationer och sen rn promenad på i vart fall tio minuter, hade det kanske gått snabbare att ta t banan ner i city för att butiken var närmare stationen där?

Då ringer Sanna - vart är du? Ska vi dra till Storo för att se på saker till lägenheten?

Storo ja, fem min gång ifrån där vi bor ligger ett stort och fint köpsenter med clas olhson och mycket mer!! Varför tänkte jag inte på det? Varför drog jag till Majorstuen?

Storo tog en massa extra tid, för att inte tala om det faktum att jag åkte runt hela stan för att komma dit när det låg fem min fra min utgångspunkt. Allt detta gjorde att jag inte fick tid att träna idag. Jag fick inte upp mina gardiner som planerat och har använt pengar på annat än jag tänkt när jag skulle börja bli lite sparsam.... Blir bara irriterad på mej själv ibland.

Men något bra har jag också gjort - beställt office pakken så att jag kan börja använda min Mac som jag köpte för någon månad sen, ren idioti att jag inte fått till det försen nu, var ett ganska enkelt drag, fast är inte helt klar med det.

I morgon blir det ikea igen, tv bord och soffbord mission - på fredag kommer ett lass till därifrån hemleverert.

Hade inte kunnat tänka mig att det skulle ta sånn tid att komma i ordning här hemma - men om någon månad kommer det att vara så fint här hemma - så värt!

Godnatt, bara att hoppas på en bättre dag i morgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0