Stressfaktor maxad

Jag går opp tidigt på morgonen - är på kontoret innan klockan 07.00 för att jag ska hinna göra allt på listan. Jag hinner inte göra någonting på hela dagen och har ändå skaffat mig en dubbelt så lång lista med saker att göra. Det sjukasta av allt är att jag har flera saker som borde vara högst möjligt prioriterade, ändå har jag inte gjort dem, min fråga till mig själv är, vad gjorde jag istället? 
 
Problemer blir inte lösta som det borde och frustrationen växer - jag får bara inte tag i rätt information hur jag än gör, det finns ett faktum som jag vet men jag får det inte bekräftat för att ingen förstår vad jag menar. 
Detta tar så mycket av min tid och jag hatar det, för jag måste lägga den tiden på annat men det är ju omöjligt, men jag tror kanske att jag har löst problemet snart. 
 
Men det finns en massa bra saker med, folk som är glada och positiva, de gör min dag. Jag gillar dem.
 
Jag känner att jag försöker så mycket hela tiden men att de inte ger något resultat, jag borde vara bättre, vad gör jag för fel? Folk förväntar sig mer av mig. 
 
Jag får nog inte sova i natt för jag måste jobba en del - förbereda, planera, försöka vara effektiv.
 
De senaste dagarna har även varit lite kaos utöver jobbsammanhang med - IKEA, skruva ihop möbler, få saker på platts, bortappade nycklar, besök från Emelie (jättekul), mystiska besked från min svenska bank som är helt ologiska men ändå lite spännanade.
 
Jag vet inte ritkigt vad jag ville säga med detta inlägget men genomgående känns allt som kaos och jag är väldigt snurrig. Jag skulle komma tillbaka i träningsmodus denna veckan men jag har inte haft en sekund till övers. Jag hoppas att saker blir bättre till efter helgen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0