Lååång helg

Den här helgen känns som att den har varat i en evighet. Vet inte ritkgit varför, det har varit lungt och skönt. Ingen fest utan en massa träning och frisk luft istället - och massa sömn (visar till tidigare inlägg). Blev lite kusinhäng med Emma igår, vi såg en film om Ray Charles, blind musiker. pajbakning blev det också! Var gott. Tänade Body Bump och gick en lång promenad längst elven på dagen.

Idag sprang jag längst elen istället och sen mötte jag Linnea, vi tog en kaffe på Kaffebrenneriet och hängde lite här hemma.

Sannas famiilj har även vart på besök och de tog turen till IKEA där det blev köpt utemöbler till vår balkong! Så nu är vårt lilla hem ännu mer komplett! Men just nu regnar det en massa ute så jag är lite orolig för våra stackars möbler :( Någon som vet om IKEA lackar möblerna eller är det meningen att man ska göra det själv?
I så fall har vi ju inte hunnit med det.

De två närmaste dagarna här kan vara väldigt avgörande för mej - antingen så händer det en massa - eller så händer det ingenting.

Jag hoppas på att det händer massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0