Back to business

I morgon är det tillbaka till jobb som gäller och då är det fyllt tryck som förväntas.
Jag brukar känna mig laddad som tusan, taggad... men det känns på något sätt inte lika bra som det borde.

Tror att det kan bero en del på ångest över 4 G saken som har varit i mina tankar en del då jag fått en del kritik från en kunde som menar att han fått fel information av meg. Måste reda ut saken med en gång i morgon.

Känner mig även inte helt redo eftersom jag hade tänkt lägga upp mer av en plan... förberedelser och massa annat skulle vara riggat så att jag visste exakt hur jag skulle komma igång med allt. Har inte ritkigt haft tid till det eftersom jag varit bortrest större delen av tiden.

Idag har jag fixat en del på rummet - målade väggen en gång till men tyvärr blev det inte så bra. Ojämnt. Och det syns väldigt tydligt. Trodde att andra lagret skulle göra det bättre men det har nog bara blivit värre. Ska jag hyra in ett målarproffs eller vad är grejen? Trodde aldrig att det skulle vara så svårt att måla en fondvägg.

Har även prövat att halvt få satt opp gardiner men insåg snart att jag behöver lite mer grejor till det - pluggar jag kan sätta i väggen och kankse några fler hållare så att det blir stabilt. Blir en runda på Clas Olsson skulle jag tro. Längtar verkligen tills rummet har kommit i ordning, i veckan kommer lite mer möbler, det kommer att hjälpa en del!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0