Uppdate

Har blivit dålig på att skriva i bloggen nu på det sista.

Har hänt en hel del här faktiskt men vet inte om jag ska skriva allt det här..

Hur som helst, i fredags hade vi sommarfest med jobbet och det blev öl-provning och grillbuffe. Egentligen tycker jag ju inte om öl men på de här stället hittade jag en massa nya favoriter. Maten var oxå väldigt bra och sällskapet trevligt.

Annars har det vart en lung helg och jag har hängt lite med kusinen. Idag har blivit en ritkgi kontorssöndag. Har suttit här och räknat på fakturor, samt fixat lite annat sen klockan halv ett (klockan är snart halv sju). Måste verkligen bli klar med detta tills i morgon då jag har två andra möter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0